torsdag 10 december 2009

Tequila, no gracias!

Man ska inte dricka tequila mitt i veckan, det är bara så. Inte för att jag på nåt vis är bakis idag, men jag är allmänt slö. Inte alls det pigga hurtiga jag som brukar träna och så. Ingen träning idag. Inte heller igår eftersom det blev hockey istället. Men imorgon ska jag ta mig ner till Aktiva på förmiddagen och springa på löpbandet en sväng. Sen blir det julklappsinköp innan det ska städas och förberedas för middag och idol häng hos mig.

Idag tog jag mig ut till citygross en sväng och inhandlade lite förnödenheter. Jag köpte även julklappspapper och snören så jag har svept in de julklappar jag köpte igår. Sen köpte jag färs så i kvällningen har jag lagat kötbullar. Första gången för mig men de blev helt ok måste jag säga. Imorgon ska jag göra hemmagjord rödbetssallad så jag kan äta julmackor sen (köttbullar och rödbetssallad). Nu är jag helt slut så jag ska zooma ut och gå däck i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar