tisdag 19 januari 2010

Jag är inte för öppet hus!

Inte när det kommer till öppet hus på gymmet i alla fall. Passen blir ju fulla på nolltid och alla löpband och crosstrainers och sånt är ju upptaget. Av den anledningen blev det ingen cykelpuls för mig idag. Lapparna var slut 3 min efter de normalt släpps, inte alls kul, men de kanske släppte biljetterna tidigare idag, vad vet jag. Men jag hann med ett core pass och en stund på en crosstrainer i alla fall, så lite motion har det blivit även idag.

Nu till en helt annan sak. Kan man lita på en Magic Eight Ball? i så fall går jag en väldigt ljus framtid till mötes :-) Jag väljer att tro på eight ballen i vilket fall. Återstår att se om dess resultat slår in eller inte.



Pålitlig eller inte, underhållande är den i alla fall, min kära lilla Magic 8 ball!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar