onsdag 27 januari 2010

ska jag eller ska jag inte?

Det är ett ruskigt vinterväder här just nu. Snön verkar komma från alla håll och det blåser rysligt. Det är visserligen bara några få minusgrader men jag tror att det kommer kännas ruggigt kallt ute pga. blåsten.

Jag hade bestämt mig tidigare idag för att ta en sväng förbi lindex just idag då de hade en annnons i tidningen som visade att den maskara jag tänkt köpa säljs där till pangpris just idag. De hade även min favvo lipgloss till schyssta priser så jag borde verkligen bulta på mig en massa kläder och bege mig dit. Men jag är inte alls motiverad. Jag ska ju i vilket fall trotsa vintern när jag ska gå på gymmet så då kan jag lika väl ge mig ut på en runda nu också. Får väl bara ta på mössa vantar och halsduk så ska jag nog överleva detta.

Ps. Hur spännande är det inte att ha en världskändis som George Clooney i landet? önskar att han vart i lilla karlskrona så man kunde få en sneak peak på hur en filminspelning går till. Är nämligen rysligt nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar