torsdag 19 november 2009

Det mystiska paketet

innehöll en DVD och en CD. Jag fick alltså underbar underhållning iform av film och musik. Filmen var ingen annan än Twilight, en av mina favoriter för stunden, det är en sådan film man kan se hur många gånger som helst utan att tröttna. Jag riktigt längtar till att se uppföljningen New Moon snart. Musiken framförs av ingen mindre än Green Day. Det är deras nya skiva 21st century breakdown som har joinat mina andra CDs. Ett finfint paket med andra ord.


















Nu ska jag shoppa presenter till till mina bröder som ska firas i helgen, men som fyllde år igår. Sen blir det ryggkliniken och därefter blir det Björkenäs för att hänga med Gustav som kommer med morfar hem idag. Lillasyster kommer med mamma och pappa imorgon kväll. Den stackarn har dubbelsidig öroninflammation och får därför lite extra omvårdnad av mamma och pappa.

Här har jag inte tid att sitta längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar