måndag 30 november 2009

Efter helgen kommer veckan

arbetsveckan för somliga, helvetesveckan för andra. Jag hatar att vara sysslolös. Men sånt är livet. Det måste ju vända snart, eller? Igår var jag i Björkenäs en sväng. Jag var tvungen att spola av pappas bil efter att ha lånat den i veckan. Fåglarna och jag är uppenbarligen inte överrens om hur man behandlar parkerade bilar. Need I say more? Eftersom mamma och pappa varit i Rostock på julmarknad etc. var det riktigt kyligt i huset så jag passade på att elda åt de. Sen bakade jag en adventskaka som vi fikade på när de hade kommit hem. Egentligen var dragplåstret till Björkenäs deras canal+ box. Det visades nämligen Merseyside derby som Liverpool lycklitvis vann med 2-0. Nu vänder det tror jag!

Idag har jag skrivit mina "sucess stories" som jag hade fått i läxa från min jobbcoach. Frågan är om det blir bakläxa. Har aldrig skrivit något sånt och det var inte det lättaste att ta tag i kan jag lova. Men ivägskickade är de, nu väntar bara feedback. Sen spenderade jag en evighet i kö på banken, dessa underbara köer vi har i Svea rike! Må de leva för alltid...NOT!

Ikväll ska jag träna antingen pump eller spinning, jag tror jag väljer spinning faktiskt. På sostpner har jag gått upp 3kg muskler och jag vill inte bli ett muskelberg utan snarare lagom strandslimmad, och då passar nog spinning bättre skulle jag tro.

Ikväll tror jag det blir glögg och pepparkaksmys. Har inte myst på det än så det är väl dags nu när första advent har passerat. Hoppas ni alla får en härlig vecka!

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar