måndag 16 november 2009

Måndag

Nu sitter jag här i en fåtölj och svetten bara rinner av mig. Har precis kommit hem från gymmet och ska strax hoppa in i duschen. Idag blev det bara löparbandet i en timme, men det är bättre än inget. Sen ska jag ge mig upp på stan en sväng för att kolla födelsedagspresent till mina bröder som fyller 26 år på onsdag, men vi ska fira de först i helgen när Maje och Jonas kommer upp. Imorgon väntar begravningen av mormor, något som blir jobbigt. Jag och begravningar kommer liksom inte så bra överrens, det slutar alltid med att jag gråter, men det hör ju lite till begravningar.

Nåt som jag däremot ser fram emot är min tid hos ryggkliniken på torsdag. Förhoppningsvis kan jag få en klarhet i vad det är som inte står rätt till...i ryggen vill säga, jag är redan medveten om att det inte står rätt till i knoppen alla gånger. Men det lider jag inte av så som jag gör med ryggen. Hoppas verkligen att de kan hjälpa mig, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Nej nu in i duschen å sen en sväng i centrum denna gråtrista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar