onsdag 11 november 2009

Hurtbulle

Idag har jag tagit tag i träningen igen och varit på bodypump, fy vad jobbigt det var men gud va skönt det är att vara igång igen. Jag darrade som ett litet asplöv genom rygglåten och svettades som en gris under hela passet. Just nu känner jag att armarna skakar och det är en härlig känsla. Nu kan jag nämligen med gott samvete krypa ner i soffan och göra ingenting annat än att njugta av arga sniokaren och Grey's. Efter det är jag kluven äntligen börjar så you think you can dance på femman men samtidigt är southland som jag följer på trean....dagens ilands problem. Men jag har beslutat att det blir southland idag, dansen går i repris i helgen.

Imorgon fortsätter jag min träningssatsning, då blir det spinning och på fredag tror jag det blir core och dans. Fast jag har ju nada koordination så dansen blir nog underhållande för alla andra...

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar