tisdag 24 november 2009

MIA

I helgen har jag varit MIA som sagt, och det beror på att mina ögonstenar har fått min fulla uppmärksamhet. Gustav och Wilma (och mamma och pappa) har varit och hälsat på hos mormor och morfar för att fira morbrödernas födelsedag. Hela familjen var alltså samlad i Björkenäs och därför blev det inga blogginlägg utan istället barnlek. Men inte nog med det. I söndags hade karlskrona finfrämmat av ingen mindre än Lasse Winnerbäck och vänner, och inte skulle jag missa en koncert med honom. Vad vore jag i så fall för människa? Det var en mycket trevlig tillställning även om arena rosenholm inte alls är en ultimat koncertarena. Men vad gör väl det när det är bra artister. Bara för att jag är en mycket snäll människa har jag bestämt mig för att dela med mig lite från koncerten. Det är en av sveriges vackraste låtar någonsin; om du lämnar mig nu



Ikväll är det dessutom CL kväll igen. Detta betyder, öl, mat, trevligt sällskap och CL match på Oleary's. Fíngers crossed att resultaten går Liverpools väg ikväll, annars är det bye bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar